|Share Meer


  • Start
  • Nieuwe producten
  • Account
  • Winkelwagen
  • Foto- album
  • Contact
  • Bedrijfsgegevens
  • Welkom
  • Onderhoudsmiddelen
  • Reparatie
  • Tegelspoelbakken en afvoerpluggen
  • Terrazzo Buiten/binnen keuken
  • Foto- album
  • Veel gestelde vragen
  • Contact
  • Algemene voorwaarden
  • Bedrijfsgegevens
  • Welkom

» Veel gestelde vragen

Winkelwagen (0 artikelen)


Veel gestelde vragen

Categorieën
Informatie ( 3 )

Informatie

- Hoe bestel ik een product bij terrazzoshop.nl?

Wanneer u een bestelling plaatst komt u op de pagina waar u, als nieuwe klant, een account aan kunt maken. Indien u al een account heeft aangemaakt kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Hierna kiest u de verzendmethode en eventueel een bezorgadres. Vervolgens kunt u de betaalmethode selecteren. U controleert de bestelling en u klikt op 'bestelling plaatsen'. Als de betaling is bijgeschreven op onze rekening ontvangt u binnen enkele werkdagen uw bestelling (m.u.v. de terrazzoproducten-hier zit langere levertijd op). Om te kijken hoe lang de actuele levertijd is op terrazzoproducten kunt u voor informatie mailen naar ramon@terrazzoruesink.nl. U ontvangt per e-mail een factuur van de bestelde produkten.

- Hoe lang is de levertijd van de produkten?

De levertijd ligt tussen de 7 en 14 werkdagen. Met uitzondering van de terrazzo artikelen en de tegelspoelbakken. Daarvan staat de levertijd vermeld bij het produkt.

- Kunnen we onze producten ook afhalen?

Uw bestelde goederen kunt u ook afhalen. Onze adresgegevens zijn vermeld onder het kopje bedrijfsgegevens.
Wel graag even vooraf een afspraak maken.

powered by 123webshop.nl